Geplaatst op

Klantvriendelijk herinneringsproces voor machtigen

Digitaal incassomachtigen vanuit een website of indirect via een email Indien men kiest voor de email route, dan betekent dit meer dan alleen het uitsturen van een machtigingsverzoek digitaal. Een machtigingsverzoek leidt tot meer machtigingen wanneer duidelijk is wie de afzender is. Daarom mail of sms je bij Bluem altijd vanuit eigen naam een machtigingsverzoek. Ook … “Klantvriendelijk herinneringsproces voor machtigen” verder lezen

Geplaatst op

Efficiëncy & gemak in automotive branche

De Automotive branche is van oudsher een branche waarin een hevige concurrentiestrijd plaatsvindt en waarin snelle innovaties elkaar opvolgen, maar toch ziet Bluem dat hier grote kansen worden laten liggen, met name in de frontoffice. Wanneer klanten bijvoorbeeld besluiten een nieuwe bolide te kopen worden ze vaak begraven in een berg papierwerk en moeten er … “Efficiëncy & gemak in automotive branche” verder lezen

De Consumentenbond onboarding

vSinds kort mag Bluem zich leverancier van betaaloplossingen van de Consumentenbond noemen. Zo gaan de iDEAL betaalverzoeken via Bluem. De Consumentenbond werkt aan eerlijke, rechtvaardige en veilige markten. Bluem is blij dat zij met haar brede, innovatieve en klantvriendelijke dienstenpakket hieraan een bijdrage kan leveren. De Checkout is nu geheel in de huisstijl van de … “De Consumentenbond onboarding” verder lezen

iDIN & veiligheid in stadions

Bericht AD.nl: SC Heereveen, die het duel uit de kwartfinales van de KNVB-beker met 1-0 van Feyenoord verloor, kreeg tal van klachten van eigen fans over aanhangers van de Rotterdamse club die zich provocerend gedroegen en in de thuisvakken van het stadion zaten.  Ondanks tal van maatregelen slaagde een groot aantal Feyenoordfans erin kaarten te … “iDIN & veiligheid in stadions” verder lezen

Geplaatst op

Bluem & Pay.

De samenwerking tussen Pay en Bluem zorgt voor een indrukwekkend aantal betaalmethoden. De kracht van twee service providers wordt samengevoegd, wat resulteert in een 40-tal betaaloplossingen. Van internetbetalingen zoals iDEAL en Sofort, tot offline in-store betalingen. Ook voor gespreid en/of telefonisch betalen zijn er meerdere methoden. Voor elke organisatie is de keuze enorm. Door in … “Bluem & Pay.” verder lezen

Geplaatst op

Bluem-Scrive Partnership breidt digitale identiteit in Europa uit

Amersfoort / Stockholm, 01.10.2019 Scrive, Nordic e-sign leider en eID-provider, en Bluem, de Nederlandse aanbieder van betalings- en identiteitsdiensten, zullen samenwerken in een nieuw partnership. De samenwerking betekent dat bedrijven nu hun contracten rechtsgeldig online kunnen laten ondertekenen waarbij direct de identiteit van de ondertekenaar(s) via iDIN wordt vastgesteld. Het digitale identiteitsaanbod van Bluem, de … “Bluem-Scrive Partnership breidt digitale identiteit in Europa uit” verder lezen

Geplaatst op

iDIN voor Clubkaart en risicowedstrijden bij PSV

Eindhoven, 27 november 2019; Om een tiental hooligans te vinden moeten duizenden mensen zich identificeren om hun favoriete wedstrijd te kunnen bezoeken. Waar de meeste voetbalclubs nog inefficiënt omgaan met kopie ID-bewijzen, heeft PSV Eindhoven een slimme oplossing in gebruik genomen: iDIN. Clubkaart en risicowedstrijden Sinds half oktober j.l. werkt PSV Eindhoven met de Clubkaart … “iDIN voor Clubkaart en risicowedstrijden bij PSV” verder lezen

Geplaatst op

Combinatie van diensten

Bluem heeft haar product range de laatste jaren flink uitgebreid. Waar in eerste instantie alleen iDEAL en digitaal incassomachtigen (Emandates) werd aangeboden, kunnen er nu een vijftal diensten worden afgenomen; iDEAL, Emandates, iDIN, IBAN-naam check en digitaal ondertekenen. Deze diensten hebben één ding gemeen; zij voorzien in de behoefte het online zakendoen te vergemakkelijken. Het … “Combinatie van diensten” verder lezen