Geplaatst op

1 miljoen identificaties met iDIN

Met iDIN kunnen klanten van banken makkelijk en veilig inloggen of zich online identificeren, bijvoorbeeld bij de Belastingdienst, verzekeringsmaatschappijen, hypotheek- en kredietverstrekkers, telecombedrijven, marktplaatsen en digitale ondertekendiensten. Iedereen die internetbankiert kan iDIN direct gebruiken, op alle websites die het aanbieden. Wachtwoorden grote bron van ergernis Marktonderzoeksbureau Perspective vroeg ruim 2000 Nederlanders naar hun ervaringen met … “1 miljoen identificaties met iDIN” verder lezen

Geplaatst op

3x sneller betalen

Veel iDEAL betalingen dezelfde dag nog. Er zijn meerdere redenen om een betaallink toe te voegen aan je factuur of herinnering. Zo zorgt het voor betaalgemak en foutloze betalingen. De acceptgiro en een overschrijving zijn uit de mode. Het belangrijkste argument van bedrijven is echter ‘sneller betaald krijgen’. Uit onderzoek blijkt dat een factuur met … “3x sneller betalen” verder lezen

Geplaatst op

Multi-branded betaalpagina’s

Verschillende betaalpagina’s tonen afhankelijk van de betaler? Aparte branding voor tussenpersonen? Deze opties behoren tot de mogelijkheden die het viamijnbank betaalplatform biedt. Merkbelevenis gekoppeld aan betaalgemak is een belangrijke ‘driver of change’ in de betaalindustrie. We moeten hoge eisen stellen aan een betaalpagina. Het is een samenspel tussen vormgeving, uitstraling, herkenning, vertrouwen, gebruiksgemak en performance. … “Multi-branded betaalpagina’s” verder lezen

Geplaatst op

Digitaal machtigen vanuit Dashboard

Rekeningnummer incassoklant wijzigt. Hoe de machtiging te updaten voor de nieuwe IBAN? Met incassomachtigen bevestig je de vernieuwde machtiging snel in je eigen bankomgeving. Het werkt als iDEAL. Als bedrijf maak je het verzoek snel aan via een webformulier in de online Dashboard: type machtiging (CORE of B2B), kenmerk, reden, klantnummer, klantnaam en emailadres. En … “Digitaal machtigen vanuit Dashboard” verder lezen

Geplaatst op

1-klik iDEAL betaalpagina leidt tot meer conversie

Meer betalingen Hoe eenvoudiger het betalen, hoe sneller en hoger de conversie. Daarom dat een klant op de viamijnbank betaalpagina maar één klik hoeft te doen om te betalen. Het terugbrengen van het aantal stappen om een betaling te doen blijkt een uitstekende manier om de conversie te versnellen en te verhogen. Uit onderzoek blijkt … “1-klik iDEAL betaalpagina leidt tot meer conversie” verder lezen

Geplaatst op

iDEAL-betalingen 34% groei en 380 mln transacties

In 2017 zijn er 380 miljoen iDEAL-betalingen gedaan, dit is een groei van 33,8% ten opzichte van 2016. De mijlpaal van 1,5 miljard iDEAL-betalingen in Nederland is gepasseerd. Betaalgemak is de nieuwe norm.  Een factuur per email sturen zonder betaallink is not-done-anymore. Een betaalverzoek per email is de nieuwe norm. Voor te betalen van een … “iDEAL-betalingen 34% groei en 380 mln transacties” verder lezen

Geplaatst op

Online incasso machtiging? Ik gebruik al een vinkje

Er is toch al een online incasso machtiging (ik gebruik nu een vinkje). Wat is er anders? Dit is een veel gehoorde vraag! Indien u een vinkje of een 1-cents-transactie gebruikt om klanten om een incasso machtiging te vragen ontstaat er formeel geen geldige machtiging die aan de SEPA voorschriften van incasso voldoet. Dit kunt u … “Online incasso machtiging? Ik gebruik al een vinkje” verder lezen