Checkouts zijn er in alle geuren en smaken. Wat ze gemeen hebben is dat je ermee een transactie kan afmaken. Toch is de ene net even makkelijker of duidelijker dan de anderen. Relevantie van de tekst, leesbaarheid, kleurgebruik en nut van afbeeldingen, allemaal factoren met effect op de conversie. Een goede checkout maakt in één oogopslag duidelijk waar het over gaat en wat er wordt verwacht. Bluem onderscheidt zich hier met gebruiksgemak en een ultieme merkbelevenis.
Andere providers zijn vaak prominent aanwezig met hun merk. Bluem niet. Wij zijn onzichtbaar voor klanten. In elk onderdeel van het proces ziet men alleen jouw merk. Van e-mail t/m de checkout. Alles is in jouw huisstijl. Zo kan er geen verwarring ontstaan over de transactie of herkomst van de mail. Dit is duidelijk, verhoogt het vertrouwen en boost de conversie.
Daar draagt ook onze uiterst gebruiksvriendelijke user interface aan bij. Dankzij ons unieke 1-touch principe worden klanten letterlijk met 1-klik naar hun bank geleid. Zonder pop-ups of dropboxen. Hoe minder handelingen des te beter de conversie. Conversieverhogend ontwerp.
Naast onze duidelijkheid en eenvoud, is je transactiepagina ook gewoon mooi. Op PC én mobiel. Echt om trots op te zijn. Wij voegen jouw logo en achtergrond afbeelding op een bijzondere manier toe. Van website of e-mail t/m de checkout ziet men alleen jouw merk.
Versterk je merkbelevenis.
Eenvoudig betalen, machtigen of identificeren direct vanuit je website of vanuit het verzoek per e-mail, SMS, whatsapp of QR-code. Bluem biedt omnichannel support. Daarbij zorgen wij er voor dat de flow responsive is. Optimaal voor ieder device.
Toch liever zelf mailen? Geen probleem. Wij leveren je een transactielink en jij plaatst deze in een e-mail, op de eigen website of als QR-code op de nota. Je behoudt zo volledig grip op de klantcommunicatie. De checkout regelen wij.
Het Dashboard geef je inzage in alle betalingen, machtigingen, iDIN checks en/of digitale ondertekeningen. Wat is er verzonden? Wat is er betaald? Welke machtigingsverzoeken staan nog open? Welke contracten zijn al getekend? Wat is de conversie? En hoe snel? Een handige administratie met statistieken, exports en extra functies. Gebruik het Dashboard om specifieke transacties op te zoeken of de betaalstatus te exporteren. Analyseer voor een periode wat de conversie is of welke verzoeken nog open staan. Het kan allemaal. Ook kan men direct handelen. Bijvoorbeeld door een openstaand verzoek opnieuw te versturen of een geheel nieuwe aan te maken via een webformulier of upload. Kortom: meer inzage, controle en mogelijkheden.
Alles is gericht op privacy, veiligheid, betrouwbaarheid en snelheid. Ons viamijnbank platform integreert al ruim 10 jaar met bancaire systemen. Wij leggen onszelf hoge veiligheidseisen op. Wij zijn ook geaccrediteerd door de Betaalvereniging Nederland (Currence BV) voor de betaal-, machtigings- en identificatiediensten. Vertrouwen is de norm in alles wat we doen. Van data tot medewerkers. Vele organisaties vertrouwen Bluem hun gevoelige gegevens toe. Vandaar dat wij garanderen dat alle gegevens op Europese servers in streng beveiligde ruimtes staan die ISAE3000, ISAE3402, PCI DSS en ISO 27001 zijn gecertificeerd. Dit biedt jouw bedrijf dataprotectie en 24/7 beschikbaarheid. M.b.t. de AVG sluiten we een verwerkersovereenkomst.
Wij zorgen er voor dat uw verzoeken goed weergegeven worden ongeacht device. Onze checkout werkt altijd, zodat u de hoogste conversie draait.
Het is gemakkelijk voor developers om met Bluem’s data te werken via onze API. Aansluiten is eenvoudig. Het vereist geen ingewikkelde technieken.
Behoefte aan altijd en overal overzicht? Bekijk het online Dashboard. Behoefte aan specifieke alerts? Wij stellen het in.
Service is onderdeel van onze dienst. Wij helpen u snel verder met uw vraag.