iDIN zorgt voor zekerheid online

Hoe weet je zeker met wie je online zaken doet? Identiteitsfraude komt steeds vaker voor. Identiteitszekerheid is daarom een hot topic. IDIN zorgt voor die zekerheid. iDIN is een nieuwe online identificatiedienst die door de banken gezamenlijk is ontwikkeld voor bedrijven en publieke instellingen. Klanten identificeren zich bij hun bank op de gebruikelijke wijze en uw … “iDIN zorgt voor zekerheid online” verder lezen

Groei incassomachtigen

De transactievolumes voor Incassomachtigen CORE stijgen in het eerste kwartaal 2018 met +37% ten opzichte van 2017. Voor B2B is dat percentage +64%. In het eerste kwartaal van dit jaar zijn er 268 actieve organisaties aangesloten op incassomachtigen. Samen heeft dit 275.000 digitale machtigingen opgeleverd in 2017. De incassomachtigen markt is hiermee nog wel in de … “Groei incassomachtigen” verder lezen

Betaling van betaalverzoeken steeds sneller

Betaalverzoeken worden steeds sneller betaald in de praktijk. Dit is mooi. Maar hoe komt dit? Een belangrijke factor hierin is het toenemende gebruik van internetbankieren. Van de Nederlandse consumenten maakt meer dan 65% momenteel gebruik van een mobiel bankieren app, terwijl in 2006 slechts 6% van de Nederlandse bevolking gebruik maakte van een vorm van … “Betaling van betaalverzoeken steeds sneller” verder lezen

Dashboard & machtigen

Het online dashboard biedt meerdere functionaliteiten. In het dashboard kan onder andere de incassant elke machtiging terugvinden, en de status van deze machtiging bekijken, dit biedt inzicht. Via het dashboard kan een nieuw machtigingsverzoek naar de klant gestuurd worden. Het werkt als iDEAL. Als bedrijf maak je het verzoek snel aan via een webformulier in … “Dashboard & machtigen” verder lezen

Betaalbutton optimalisatie

Bluem heeft recent haar betaalbutton verbeterd. Dit is gedaan op basis van praktijktesten. Het resultaat is een nieuwe betaalbutton waarvan we zien dat de conversie nog hoger is dan voorheen. Waar nog meer rekening mee te houden als we spreken over conversie optimalisatie? Lay-out van een betaalverzoek Zorg bij het ontwerp ervoor dat de afzender, … “Betaalbutton optimalisatie” verder lezen

Conversie zit in het brein

95% van alle beslissingen nemen we onbewust. Het hebben van een standaardwebsite, -nieuwsbrief of -app met algemene teksten en foto’s is daarom eigenlijk niet meer genoeg. Een slimme ondernemer of marketeer weet inmiddels dat hij het onbewuste brein van zijn bezoekers moet zien te overtuigen. Maar hoe krijg je nieuwe klanten geïnteresseerd en overtuigd? Enkele eenvoudige aanpassingen kunnen al … “Conversie zit in het brein” verder lezen

Betalen en merkbeleving

Tegenwoordig moeten organisaties méér doen dan reclames zenden om klanten te behouden. Door het delen van belevingen kunnen organisaties meegaan in bieden van een totaalbeleving voor hun publiek. (Merk)beleving is namelijk het toverwoord: zonder reclames wel degelijk een succes! Wat een klant tegenwoordig zoekt gaat verder dan een product of dienst. Klanten willen weten waarom een organisatie doet … “Betalen en merkbeleving” verder lezen

Dit is digitaal incassomachtigen

Met digitaal incassomachtigen ontvangt u online geldige incassomachtigingen van uw klanten. Uw klant geeft in zijn eigen bankomgeving akkoord voor uw machtiging die u vooraf heeft klaargezet. U heeft vervolgens de zekerheid dat het IBAN nummer correct is en dat u mag afschrijven. Bij enkele banken is het volledig gratis! Voordelen digitaal machtigen Enkele voordelen … “Dit is digitaal incassomachtigen” verder lezen

1 miljoen identificaties met iDIN

Met iDIN kunnen klanten van banken makkelijk en veilig inloggen of zich online identificeren, bijvoorbeeld bij de Belastingdienst, verzekeringsmaatschappijen, hypotheek- en kredietverstrekkers, telecombedrijven, marktplaatsen en digitale ondertekendiensten. Iedereen die internetbankiert kan iDIN direct gebruiken, op alle websites die het aanbieden. Wachtwoorden grote bron van ergernis Marktonderzoeksbureau Perspective vroeg ruim 2000 Nederlanders naar hun ervaringen met … “1 miljoen identificaties met iDIN” verder lezen