Conversie zit in het brein

95% van alle beslissingen nemen we onbewust. Het hebben van een standaardwebsite, -nieuwsbrief of -app met algemene teksten en foto’s is daarom eigenlijk niet meer genoeg. Een slimme ondernemer of marketeer weet inmiddels dat hij het onbewuste brein van zijn bezoekers moet zien te overtuigen. Maar hoe krijg je nieuwe klanten geïnteresseerd en overtuigd? Enkele eenvoudige aanpassingen kunnen al … “Conversie zit in het brein” verder lezen

Betalen en merkbeleving

Tegenwoordig moeten organisaties méér doen dan reclames zenden om klanten te behouden. Door het delen van belevingen kunnen organisaties meegaan in bieden van een totaalbeleving voor hun publiek. (Merk)beleving is namelijk het toverwoord: zonder reclames wel degelijk een succes! Wat een klant tegenwoordig zoekt gaat verder dan een product of dienst. Klanten willen weten waarom een organisatie doet … “Betalen en merkbeleving” verder lezen

Dit is digitaal incassomachtigen

Met digitaal incassomachtigen ontvangt u online geldige incassomachtigingen van uw klanten. Uw klant geeft in zijn eigen bankomgeving akkoord voor uw machtiging die u vooraf heeft klaargezet. U heeft vervolgens de zekerheid dat het IBAN nummer correct is en dat u mag afschrijven. Bij enkele banken is het volledig gratis! Voordelen digitaal machtigen Enkele voordelen … “Dit is digitaal incassomachtigen” verder lezen

1 miljoen identificaties met iDIN

Met iDIN kunnen klanten van banken makkelijk en veilig inloggen of zich online identificeren, bijvoorbeeld bij de Belastingdienst, verzekeringsmaatschappijen, hypotheek- en kredietverstrekkers, telecombedrijven, marktplaatsen en digitale ondertekendiensten. Iedereen die internetbankiert kan iDIN direct gebruiken, op alle websites die het aanbieden. Wachtwoorden grote bron van ergernis Marktonderzoeksbureau Perspective vroeg ruim 2000 Nederlanders naar hun ervaringen met … “1 miljoen identificaties met iDIN” verder lezen

3x sneller betalen

Veel iDEAL betalingen dezelfde dag nog. Er zijn meerdere redenen om een betaallink toe te voegen aan je factuur of herinnering. Zo zorgt het voor betaalgemak en foutloze betalingen. De acceptgiro en een overschrijving zijn uit de mode. Het belangrijkste argument van bedrijven is echter ‘sneller betaald krijgen’. Uit onderzoek blijkt dat een factuur met … “3x sneller betalen” verder lezen

Multi-branded betaalpagina’s

Verschillende betaalpagina’s tonen afhankelijk van de betaler? Aparte branding voor tussenpersonen? Deze opties behoren tot de mogelijkheden die het viamijnbank betaalplatform biedt. Merkbelevenis gekoppeld aan betaalgemak is een belangrijke ‘driver of change’ in de betaalindustrie. We moeten hoge eisen stellen aan een betaalpagina. Het is een samenspel tussen vormgeving, uitstraling, herkenning, vertrouwen, gebruiksgemak en performance. … “Multi-branded betaalpagina’s” verder lezen

Digitaal machtigen vanuit Dashboard

Rekeningnummer incassoklant wijzigt. Hoe de machtiging te updaten voor de nieuwe IBAN? Met incassomachtigen bevestig je de vernieuwde machtiging snel in je eigen bankomgeving. Het werkt als iDEAL. Als bedrijf maak je het verzoek snel aan via een webformulier in de online Dashboard: type machtiging (CORE of B2B), kenmerk, reden, klantnummer, klantnaam en emailadres. En … “Digitaal machtigen vanuit Dashboard” verder lezen

iDEAL betalingen via Moneyou

NL heeft er weer een nieuwe aanbieder van betaalrekeningen bij. Moneyou (dochter van ABN Amro) heeft recent een betaalrekening geïntroduceerd, die alleen via een app te beheren is. Sinds een week is het mogelijk om met iDEAL te betalen. En uiteraard is Moneyou direct als bank door Bluem toegevoegd aan de betaalpagina. Viamijnbank biedt hiermee … “iDEAL betalingen via Moneyou” verder lezen