Geplaatst op

Klantvriendelijk herinneringsproces voor machtigen

Digitaal incassomachtigen kan realtime vanuit een website als een online transactie, of indirect via een email of SMS. Voor de conversie is een goede opvolging van een openstaand machtigingsverzoek nodig. Een klantvriendelijk herinneringsproces is hierbij van groot belang. Onze ervaring is dat het zelden gebeurt dat klanten geen machtiging willen afgeven, maar gemakshalve dit (even) … “Klantvriendelijk herinneringsproces voor machtigen” verder lezen

Geplaatst op

IBAN-naam check

Sinds de voorzomer biedt Bluem de IBAN-naam check voor het bedrijfsleven. Vaak wordt gedacht dat deze check alleen ‘Match’ of ‘No match’ als antwoord terug geeft, terwijl de check veel meer te bieden heeft, en daarom ook meerdere use cases kent. IBAN naam check geeft real time antwoord of IBAN en naam bij elkaar horen. … “IBAN-naam check” verder lezen

Geplaatst op

SurePay & Bluem: Strategische samenwerking

De strategische samenwerking tussen Bluem en SurePay helpt fraude voorkomen. Een instant check bij de bank, zonder dat de klant hierbij nodig is, helpt je eenvoudig typo’s bij data-invoer, IBAN-fraude, mislukte incasso’s, databasevervuiling en vergissingen bij betalingen te voorkomen. Alle bedrijven kunnen toegang krijgen tot de realtime API. Horen IBAN en naam bij elkaar? Banken … “SurePay & Bluem: Strategische samenwerking” verder lezen

Geplaatst op

iDIN: Geen goede paspoort

iDIN als wettelijk identificatiemiddel (in lijn eIDAS en GDPR), geen gedoe met kopie paspoort. Digitale dienstverlening zorgt voor behoefte aan zekerheid over de online identiteit. Met wie doen we zaken? Met iDIN kan de klant snel én veilig online zijn persoonsgegevens delen via de bank. iDIN beschermt tegen fraude en biedt kansen. Identiteitszekerheid bij onboarden, … “iDIN: Geen goede paspoort” verder lezen

Geplaatst op

KYC met iDIN

Know Your Customer met iDIN. Weten wie uw klanten zijn, wordt steeds belangrijker. Naast de beroepsgroepen als financiële instellingen, die wettelijk verplicht zijn om hun cliënten/klanten te onderzoeken, wordt het nu ook van andere organisaties verwacht dat zij hun klanten kennen. U wilt tenslotte voorkomen dat u zaken doet met klanten die betrokken zijn geweest bij witwaspraktijken, … “KYC met iDIN” verder lezen

Geplaatst op

Bluem DNA

Betaalspecialisten zijn er in alle soorten en maten. Wat ze gemeen hebben is dat ze bedrijven voorzien in alle mogelijke betaaloplossingen. Toch houden wij er een geheel eigen filosofie op na en zijn daarmee uniek in de wereld van PSP’s. Wij onderscheiden ons met gebruiksgemak en een ultieme merkbelevenis. Van e-mail tot SMS tot en … “Bluem DNA” verder lezen

Geplaatst op

iDIN in de Eredivisie

iDIN is een door de banken ontwikkelde online identificatiedienst voor particulieren. Het maakt gebruik van de betrouwbare inlogmethode van banken en zorgt ervoor dat men veilig kan registreren en inloggen. iDIN werd tot nu toe voornamelijk toegepast bij overheidsinstanties, verzekeringsmaatschappijen en webwinkels. Sinds kort passen ook de voetbalclubs FC Utrecht, Vitesse en AZ iDIN toe. … “iDIN in de Eredivisie” verder lezen

Geplaatst op

Nieuwe check-out

De vernieuwde User Interface voor de transactiepagina’s is in gebruik genomen. Dit betekent voor eindgebruikers nog meer gebruiksgemak, duidelijkheid en merkbelevenis (vooral mobiel is die sterk verbeterd). Mobiel tonen we nu eerst 2 seconden de transactiepagina achtergrond afbeelding met enkel het logo van jouw organisatie waarna automatisch (zonder klik) de “kies uw bank” pagina volgt. … “Nieuwe check-out” verder lezen