Geplaatst op

1-klik iDEAL betaalpagina leidt tot meer conversie

Meer betalingen Hoe eenvoudiger het betalen, hoe sneller en hoger de conversie. Daarom dat een klant op de viamijnbank betaalpagina maar één klik hoeft te doen om te betalen. Het terugbrengen van het aantal stappen om een betaling te doen blijkt een uitstekende manier om de conversie te versnellen en te verhogen. Uit onderzoek blijkt … “1-klik iDEAL betaalpagina leidt tot meer conversie” verder lezen

Geplaatst op

iDEAL-betalingen 34% groei en 380 mln transacties

In 2017 zijn er 380 miljoen iDEAL-betalingen gedaan, dit is een groei van 33,8% ten opzichte van 2016. De mijlpaal van 1,5 miljard iDEAL-betalingen in Nederland is gepasseerd. Betaalgemak is de nieuwe norm.  Een factuur per email sturen zonder betaallink is not-done-anymore. Een betaalverzoek per email is de nieuwe norm. Voor te betalen van een … “iDEAL-betalingen 34% groei en 380 mln transacties” verder lezen

Geplaatst op

Digitale incassomachtiging – hoe werkt het?

Dit is de nieuwe manier om via de bank online een digitale incassomachtiging af te geven. Het kan als betaalmogelijkheid worden aangeboden door verzekeraars, verenigingen, zakelijke dienstverleners, corporaties en gemeenten. Alle partijen die thans gebruikmaken van betaalwijze incasso. Een digitale incassomachtiging geeft het recht om (een) betaling(en) uit te laten voeren. Hoe werkt het? Incassomachtigen werkt … “Digitale incassomachtiging – hoe werkt het?” verder lezen

Geplaatst op

Betaalgemak van een digitaal betaalverzoek – Mercatus

In 2017 hebben we in Nederland de mijlpaal van de 1,5 miljardste iDEAL betaling bereikt. Vrienden die je een betaalverzoek versturen via WhatsApp en die je snel en eenvoudig betaalt met iDEAL via je mobiel zijn de normaalste zaak geworden. Het intypen van IBAN-nummer, rekeninghouder en betalingskenmerk in internetbankieren is door de komst van digitale … “Betaalgemak van een digitaal betaalverzoek – Mercatus” verder lezen

Geplaatst op

iDEAL-betalingen vaker via mobiel dan desktop in 2017

Waar Nederlanders hun iDEAL-betalingen in 2016 nog vooral via een desktop deden, gaat 2017 de boeken in als jaar waarin smartphones en tablets voor het eerst vaker zijn gebruikt. Behalve de opmars van de mobiele commercie is ook de doorbraak van de onderlinge iDEAL-betalingen tussen consumenten van invloed. Onder meer de mobiele apps van banken, Marktplaats … “iDEAL-betalingen vaker via mobiel dan desktop in 2017” verder lezen

Geplaatst op

Paslezer niet meer nodig voor authenticatie IDEAL betaling op mobiel

Sinds december is een paslezer, reader of tan-code bij de grote banken niet meer nodig. Bij een iDEAL betaling waar voorheen een code van een paslezer vereist was, kunnen klanten nu eenvoudig hun iDEAL betaling met de app van hun bank goedkeuren. 5 cijferige pincode Om een iDEAL betaling zonder reader te doen gebruik je een vijf cijferige mobiele … “Paslezer niet meer nodig voor authenticatie IDEAL betaling op mobiel” verder lezen

Geplaatst op

Betaallink, Betaalmail of Betaal SMS?

Factureren gaat veelal digitaal. Het grootste gedeelte wordt per email verzonden. Bluem speelt hierop in door bedrijven de mogelijkheid te bieden een betaallink toe te voegen. Het digitaliseren van facturen en toevoegen van een betaallink brengt een aantal voordelen met zich mee. Zo vermindert het het aantal manuele handelingen, zorgt voor snellere betalingen en geeft een … “Betaallink, Betaalmail of Betaal SMS?” verder lezen