Geplaatst op

Klantvriendelijk herinneringsproces voor machtigen

Digitaal incassomachtigen kan realtime vanuit een website als een online transactie, of indirect via een email of SMS. Voor de conversie is een goede opvolging van een openstaand machtigingsverzoek nodig. Een klantvriendelijk herinneringsproces is hierbij van groot belang. Onze ervaring is dat het zelden gebeurt dat klanten geen machtiging willen afgeven, maar gemakshalve dit (even) … “Klantvriendelijk herinneringsproces voor machtigen” verder lezen

Geplaatst op

IBAN-naam check

Sinds de voorzomer biedt Bluem de IBAN-naam check voor het bedrijfsleven. Vaak wordt gedacht dat deze check alleen ‘Match’ of ‘No match’ als antwoord terug geeft, terwijl de check veel meer te bieden heeft, en daarom ook meerdere use cases kent. IBAN naam check geeft real time antwoord of IBAN en naam bij elkaar horen. … “IBAN-naam check” verder lezen

Geplaatst op

SurePay & Bluem: Strategische samenwerking

De strategische samenwerking tussen Bluem en SurePay helpt fraude voorkomen. Een instant check bij de bank, zonder dat de klant hierbij nodig is, helpt je eenvoudig typo’s bij data-invoer, IBAN-fraude, mislukte incasso’s, databasevervuiling en vergissingen bij betalingen te voorkomen. Alle bedrijven kunnen toegang krijgen tot de realtime API. Horen IBAN en naam bij elkaar? Banken … “SurePay & Bluem: Strategische samenwerking” verder lezen

Geplaatst op

KYC met iDIN

Know Your Customer met iDIN. Weten wie uw klanten zijn, wordt steeds belangrijker. Naast de beroepsgroepen als financiële instellingen, die wettelijk verplicht zijn om hun cliënten/klanten te onderzoeken, wordt het nu ook van andere organisaties verwacht dat zij hun klanten kennen. U wilt tenslotte voorkomen dat u zaken doet met klanten die betrokken zijn geweest bij witwaspraktijken, … “KYC met iDIN” verder lezen

Geplaatst op

iDIN in de Eredivisie

iDIN is een door de banken ontwikkelde online identificatiedienst voor particulieren. Het maakt gebruik van de betrouwbare inlogmethode van banken en zorgt ervoor dat men veilig kan registreren en inloggen. iDIN werd tot nu toe voornamelijk toegepast bij overheidsinstanties, verzekeringsmaatschappijen en webwinkels. Sinds kort passen ook de voetbalclubs FC Utrecht, Vitesse en AZ iDIN toe. … “iDIN in de Eredivisie” verder lezen

Geplaatst op

Nieuwe check-out

De vernieuwde User Interface voor de transactiepagina’s is in gebruik genomen. Dit betekent voor eindgebruikers nog meer gebruiksgemak, duidelijkheid en merkbelevenis (vooral mobiel is die sterk verbeterd). Mobiel tonen we nu eerst 2 seconden de transactiepagina achtergrond afbeelding met enkel het logo van jouw organisatie waarna automatisch (zonder klik) de “kies uw bank” pagina volgt. … “Nieuwe check-out” verder lezen

Geplaatst op

iDIN: identiteitscontrole, maar wel simpel en snel

Volgens moederbedrijf Currence staat de ontwikkeling pas aan het begin. iDIN biedt organisaties die zekerheid moeten hebben over iemands identiteit of leeftijd een makkelijke manier om die te verkrijgen zonder de privacy van die persoon onnodig te schenden. Nu nog vraagt bijvoorbeeld een aanbieder van telecomdiensten een kopie van een paspoort waarop allerlei gegevens staan … “iDIN: identiteitscontrole, maar wel simpel en snel” verder lezen

Geplaatst op

Achteraf betalen

Afterpay De naam AfterPay zegt het eigenlijk al: met dit betaalsysteem betaal je pas achteraf, na je bestelling. AfterPay schiet het af te rekenen bedrag voor. Dat heeft als voordeel dat je eerst de bestelling thuis kunt bekijken en eventueel terugsturen zonder dat je hoeft te betalen. Bevalt de bestelling wel? Je krijgt binnen een … “Achteraf betalen” verder lezen