Bank incassoklant wijzigt

Het rekeningnummer van een bestaande klant wijzigt. Wat nu? Met incassomachtigen kunt kunt u nu realtime opnieuw een machtigingsverzoek aanmaken en versturen naar de klant. Deze hoeft dit verzoek alleen goed te keuren met een klik, zodat een rechtsgeldige SEPA-machtiging ontstaat. Dit kan in slechts enkele seconden geregeld worden (terwijl u uw klant aan de … “Bank incassoklant wijzigt” verder lezen

Eén digitale sleutel ipv een grote sleutelbos

Consumenten beschikken op dit moment over een veelvoud aan digitale sleutels waarmee ze toegang krijgen tot al hun ‘mijn omgevingen’. Als deze eilandvorming doorgaat en organisaties en niet gezamenlijk optrekken dan wordt die digitale sleutelbos alleen maar groter. Dat is wat we ervaren. Zakendoen gebeurt online. ‘Authenticatie en identificatie’ zijn hierbij onontbeerlijk’ aldus Rieko Kester … “Eén digitale sleutel ipv een grote sleutelbos” verder lezen

Grote organisaties zetten betaalverzoeken in tegen openstaande tegoeden

Betaalverzoeken worden steeds vaker in het incassotraject gebruikt voor het innen van openstaande bedragen. Weinig dingen kunnen zo vervelend zijn als een betaling willen doen en veel tijd en moeite kwijt te zijn aan het doen van deze betaling. Bedrijven en organisaties beginnen de dienst echter ook te ontdekken. Omdat betaalverzoeken bij particulieren erg aanslaan, wordt … “Grote organisaties zetten betaalverzoeken in tegen openstaande tegoeden” verder lezen

Het ‘Tikkie-effect’

Momenteel maakt bijna 86% van de Nederlandse zzp’ers gebruik van mobiel bankieren apps voor de financiële huishouding. Dat blijkt uit onderzoek in opdracht van ZZP Barometer en Knab onder 975 zzp’ers. Met name het vertrouwen in dergelijke apps is sterk gestegen in slechts een jaar tijd. Banken besteden veel aandacht aan de kwaliteit van hun … “Het ‘Tikkie-effect’” verder lezen

iDIN zorgt voor zekerheid online

Hoe weet je zeker met wie je online zaken doet? Identiteitsfraude komt steeds vaker voor. Identiteitszekerheid is daarom een hot topic. IDIN zorgt voor die zekerheid. iDIN is een nieuwe online identificatiedienst die door de banken gezamenlijk is ontwikkeld voor bedrijven en publieke instellingen. Klanten identificeren zich bij hun bank op de gebruikelijke wijze en uw … “iDIN zorgt voor zekerheid online” verder lezen

Groei incassomachtigen

De transactievolumes voor Incassomachtigen CORE stijgen in het eerste kwartaal 2018 met +37% ten opzichte van 2017. Voor B2B is dat percentage +64%. In het eerste kwartaal van dit jaar zijn er 268 actieve organisaties aangesloten op incassomachtigen. Samen heeft dit 275.000 digitale machtigingen opgeleverd in 2017. De incassomachtigen markt is hiermee nog wel in de … “Groei incassomachtigen” verder lezen

Betaling van betaalverzoeken steeds sneller

Betaalverzoeken worden steeds sneller betaald in de praktijk. Dit is mooi. Maar hoe komt dit? Een belangrijke factor hierin is het toenemende gebruik van internetbankieren. Van de Nederlandse consumenten maakt meer dan 65% momenteel gebruik van een mobiel bankieren app, terwijl in 2006 slechts 6% van de Nederlandse bevolking gebruik maakte van een vorm van … “Betaling van betaalverzoeken steeds sneller” verder lezen

Dashboard & machtigen

Het online dashboard biedt meerdere functionaliteiten. In het dashboard kan onder andere de incassant elke machtiging terugvinden, en de status van deze machtiging bekijken, dit biedt inzicht. Via het dashboard kan een nieuw machtigingsverzoek naar de klant gestuurd worden. Het werkt als iDEAL. Als bedrijf maak je het verzoek snel aan via een webformulier in … “Dashboard & machtigen” verder lezen

Betaalbutton optimalisatie

Bluem heeft recent haar betaalbutton verbeterd. Dit is gedaan op basis van praktijktesten. Het resultaat is een nieuwe betaalbutton waarvan we zien dat de conversie nog hoger is dan voorheen. Waar nog meer rekening mee te houden als we spreken over conversie optimalisatie? Lay-out van een betaalverzoek Zorg bij het ontwerp ervoor dat de afzender, … “Betaalbutton optimalisatie” verder lezen