Geplaatst op

Nieuwe check-out

De vernieuwde User Interface voor de transactiepagina’s is in gebruik genomen. Dit betekent voor eindgebruikers nog meer gebruiksgemak, duidelijkheid en merkbelevenis (vooral mobiel is die sterk verbeterd). Mobiel tonen we nu eerst 2 seconden de transactiepagina achtergrond afbeelding met enkel het logo van jouw organisatie waarna automatisch (zonder klik) de “kies uw bank” pagina volgt. … “Nieuwe check-out” verder lezen

Geplaatst op

iDIN: identiteitscontrole, maar wel simpel en snel

Volgens moederbedrijf Currence staat de ontwikkeling pas aan het begin. iDIN biedt organisaties die zekerheid moeten hebben over iemands identiteit of leeftijd een makkelijke manier om die te verkrijgen zonder de privacy van die persoon onnodig te schenden. Nu nog vraagt bijvoorbeeld een aanbieder van telecomdiensten een kopie van een paspoort waarop allerlei gegevens staan … “iDIN: identiteitscontrole, maar wel simpel en snel” verder lezen

Geplaatst op

Achteraf betalen

Afterpay De naam AfterPay zegt het eigenlijk al: met dit betaalsysteem betaal je pas achteraf, na je bestelling. AfterPay schiet het af te rekenen bedrag voor. Dat heeft als voordeel dat je eerst de bestelling thuis kunt bekijken en eventueel terugsturen zonder dat je hoeft te betalen. Bevalt de bestelling wel? Je krijgt binnen een … “Achteraf betalen” verder lezen

Geplaatst op

Groei incassomachtigen

De transactievolumes voor Incassomachtigen CORE stijgen in het eerste kwartaal 2018 met +37% ten opzichte van 2017. Voor B2B is dat percentage +64%. In het eerste kwartaal van dit jaar zijn er 268 actieve organisaties aangesloten op incassomachtigen. Samen heeft dit 275.000 digitale machtigingen opgeleverd in 2017. De incassomachtigen markt is hiermee nog wel in de … “Groei incassomachtigen” verder lezen

Geplaatst op

Betaling van betaalverzoeken steeds sneller

Betaalverzoeken worden steeds sneller betaald in de praktijk. Dit is mooi. Maar hoe komt dit? Een belangrijke factor hierin is het toenemende gebruik van internetbankieren. Van de Nederlandse consumenten maakt meer dan 65% momenteel gebruik van een mobiel bankieren app, terwijl in 2006 slechts 6% van de Nederlandse bevolking gebruik maakte van een vorm van … “Betaling van betaalverzoeken steeds sneller” verder lezen

Geplaatst op

Dashboard & machtigen

Het online dashboard biedt meerdere functionaliteiten. In het dashboard kan onder andere de incassant elke machtiging terugvinden, en de status van deze machtiging bekijken, dit biedt inzicht. Via het dashboard kan een nieuw machtigingsverzoek naar de klant gestuurd worden. Het werkt als iDEAL. Als bedrijf maak je het verzoek snel aan via een webformulier in … “Dashboard & machtigen” verder lezen