De Consumentenbond onboarding

vSinds kort mag Bluem zich leverancier van betaaloplossingen van de Consumentenbond noemen. Zo gaan de iDEAL betaalverzoeken via Bluem. De Consumentenbond werkt aan eerlijke, rechtvaardige en veilige markten. Bluem is blij dat zij met haar brede, innovatieve en klantvriendelijke dienstenpakket hieraan een bijdrage kan leveren. De Checkout is nu geheel in de huisstijl van de Consumentenbond en geoptimaliseerd voor maximale conversie en gebruiksgemak.

Tevens is gelet op fraudepreventie, leesbaarheid en herkenbaarheid voor de miljoenen leden van de bond. Ook betalen klanten nu rechtstreeks aan het rekeningnummer van de Bond en niet meer via een derdengelden rekening van een payment service provider. Dit was ook een lang gekoesterde wens van de Consumenten bond.

Payment providers zijn vaak prominent aanwezig met hun merk in het betaalproces. Bluem niet. Wij zijn onzichtbaar voor klanten. In elk onderdeel van het betaalproces ziet men alleen jouw merk. Van de e-mail of SMS t/m de prachtige betaalpagina. Alles is in jouw huisstijl. Zo kan er geen verwarring ontstaan over de betaling of herkomst van de mail. Dit verhoogt het vertrouwen, verstrekt de merkbelevenis en boost de conversie.

Bluem maakt het ontvangen van betalingen voor de Consumentenbond via populaire betaalmethoden en elk kanaal makkelijk. Met onze API integreer je met enkele regels je website, app of ERP. Deze flexibiliteit is jouw garantie voor een passende oplossing. Betalingen komen immers voort uit processen. Bijvoorbeeld vanuit een website, ERP factuurrun of betaalverzoek van een debiteurensysteem. Bluem heeft het allemaal al ervaren.

Meer informatie? Neem contact op