Geplaatst op

Multi-branded betaalpagina’s

Verschillende betaalpagina’s tonen afhankelijk van de betaler? Aparte branding voor tussenpersonen? Deze opties behoren tot de mogelijkheden die het viamijnbank betaalplatform biedt. Merkbelevenis gekoppeld aan betaalgemak is een belangrijke ‘driver of change’ in de betaalindustrie. We moeten hoge eisen stellen aan een betaalpagina. Het is een samenspel tussen vormgeving, uitstraling, herkenning, vertrouwen, gebruiksgemak en performance. … “Multi-branded betaalpagina’s” verder lezen

Geplaatst op

Digitaal machtigen vanuit Dashboard

Rekeningnummer incassoklant wijzigt. Hoe de machtiging te updaten voor de nieuwe IBAN? Met incassomachtigen bevestig je de vernieuwde machtiging snel in je eigen bankomgeving. Het werkt als iDEAL. Als bedrijf maak je het verzoek snel aan via een webformulier in de online Dashboard: type machtiging (CORE of B2B), kenmerk, reden, klantnummer, klantnaam en emailadres. En … “Digitaal machtigen vanuit Dashboard” verder lezen

Geplaatst op

1-klik iDEAL betaalpagina leidt tot meer conversie

Meer betalingen Hoe eenvoudiger het betalen, hoe sneller en hoger de conversie. Daarom dat een klant op de viamijnbank betaalpagina maar één klik hoeft te doen om te betalen. Het terugbrengen van het aantal stappen om een betaling te doen blijkt een uitstekende manier om de conversie te versnellen en te verhogen. Uit onderzoek blijkt … “1-klik iDEAL betaalpagina leidt tot meer conversie” verder lezen

Geplaatst op

iDEAL-betalingen 34% groei en 380 mln transacties

In 2017 zijn er 380 miljoen iDEAL-betalingen gedaan, dit is een groei van 33,8% ten opzichte van 2016. De mijlpaal van 1,5 miljard iDEAL-betalingen in Nederland is gepasseerd. Betaalgemak is de nieuwe norm.  Een factuur per email sturen zonder betaallink is not-done-anymore. Een betaalverzoek per email is de nieuwe norm. Voor te betalen van een … “iDEAL-betalingen 34% groei en 380 mln transacties” verder lezen

Geplaatst op

Betaalgemak van een digitaal betaalverzoek – Mercatus

In 2017 hebben we in Nederland de mijlpaal van de 1,5 miljardste iDEAL betaling bereikt. Vrienden die je een betaalverzoek versturen via WhatsApp en die je snel en eenvoudig betaalt met iDEAL via je mobiel zijn de normaalste zaak geworden. Het intypen van IBAN-nummer, rekeninghouder en betalingskenmerk in internetbankieren is door de komst van digitale … “Betaalgemak van een digitaal betaalverzoek – Mercatus” verder lezen

Geplaatst op

iDEAL-betalingen vaker via mobiel dan desktop in 2017

Waar Nederlanders hun iDEAL-betalingen in 2016 nog vooral via een desktop deden, gaat 2017 de boeken in als jaar waarin smartphones en tablets voor het eerst vaker zijn gebruikt. Behalve de opmars van de mobiele commercie is ook de doorbraak van de onderlinge iDEAL-betalingen tussen consumenten van invloed. Onder meer de mobiele apps van banken, Marktplaats … “iDEAL-betalingen vaker via mobiel dan desktop in 2017” verder lezen