Betalen en merkbeleving

Geplaatst op

Tegenwoordig moeten organisaties méér doen dan reclames zenden om klanten te behouden. Door het delen van belevingen kunnen organisaties meegaan in bieden van een totaalbeleving voor hun publiek. (Merk)beleving is namelijk het toverwoord: zonder reclames wel degelijk een succes!

Wat een klant tegenwoordig zoekt gaat verder dan een product of dienst. Klanten willen weten waarom een organisatie doet wat ze doet en hoe de organisatie dat doet. Deze klanten kopen geen product, maar een beleving en het betaalmoment is ook een belangrijk onderdeel van die beleving!

Maar hoe creëer je een beleving?

Merkbeleving is niet gelijk aan de positionering van een bedrijf. Het is persoonlijker en ligt bij het publiek: hoe ervaart een specifieke persoon het merk en waar associeert diegene het merk mee? Als organisatie heb je hier volledige invloed op. Je kunt hier op inspelen door goed te luisteren naar de behoeftes van je publiek en die vervolgens uit te dragen in al je contactmomenten met je publiek. Dit is inclusief het het betaalmoment. Als het betalen gebruiksgemak en geraffineerdheid uitstraalt, voegt dit een belangrijk element toe aan de merkbeleving.

Bluem speelt hier slim op in door haar 1-touch-betaalpagina In de huisstijl van de opdrachtgever. Deze is duidelijk en eenvoudig, maar ook elegant, mooi en herkenbaar. Deze aspecten gecombineerd zorgen voor een optimale merkbeleving van uw merk. Dat op zijn beurt weer zorgt voor snellere betalingen en betere klantbinding.

 

Meer weten? Neem contact op