Digitale dienstverlening is de norm geworden in bijna alle sectoren. Innovatieve oplossingen zorgen voor nieuwe kansen, tijdbesparing en hogere klanttevredenheid. Waar voorheen alleen grote corporates gebruik konden maken van SaaS-diensten, vanwege complexe implementatietrajecten of hoge kosten, kunnen nu partijen van elk formaat uit de voeten met digitale diensten, zonder dat IT-inspanning of -kosten noodzakelijk zijn. Hoe? Middels ons online Dashboard.
Wat is het online Dashboard?
Bluem heeft een digitale omgeving waar men via een e-mailadres en wachtwoord toegang tot heeft. In deze omgeving zitten diensten van ons geïntegreerd, namelijk: iDEAL, iDIN, emandate en de IBAN-Naam Check.
Vanuit het Dashboard kunnen betaal-, identificatie en machtigingsverzoeken opgesteld, verstuurd en beheerd worden. Ook kan men hier IBAN-Naam Check uitvoeren. Dit kan allen handmatig, per stuk of in bulk via een CSV-upload; stuur in één keer 20, 100 of meer verzoeken de deur uit, of upload het volledige klant- of crediteurenbestand om zeker te zijn dat alle IBANs actief zijn, en op welke naam deze staan.
Digitale dienstverlening is de norm geworden in bijna alle sectoren.
Het voordeel van dit portal is dat partijen gebruik kunnen maken van verscheidene diensten, zonder dat er een implementatie vereist is. Starten kan vandaag nog. Je kan zelf een onbeperkt aantal collega’s uitnodigen om ook een account aan te maken, zodat alle collega’s waarvan het wenselijk is, toegang hebben tot de bovengenoemde diensten. Dit is uniek in de wereld van payment & identity service providers.
Graag verzorgen wij een vrijblijvende demo van ons online Dashboard, zodat u zelf kan ervaren hoe eenvoudig en tegelijkertijd doeltreffend deze tool is.
Meer informatie ontvangen? Of wilt u een demonstratie van het Dashboard? Neem dan contact op.