Betalen & conversie

Geplaatst op 3x sneller betalen

Partijen kiezen voor het versturen van betaal- en machtigingsverzoeken, maar wat vergeten wordt is de conversie. De hoogste mogelijke conversie is ons doel. Door speciale tooling garanderen wij dat e-mails altijd goed worden weergegeven, ongeacht het device. Gepersonaliseerde emails en transactiepagina’s zorgen voor herkenning en herkenning zorgt voor conversie. Ook beheren al onze klanten hun eigen herinneringsproces: Het aantal herinneringen en het moment van herinneren.

Het versturen van betaal, machtigings– en identificatieverzoeken is de meest eenvoudige manier om openstaande gelden te innen, of digitaal klanten te identificeren. Daarom kiezen veel partijen voor deze werkwijze.

Wat echter vaak vergeten wordt is een belangrijk onderdeel van dit soort processen, namelijk: de conversie.

Verzoeken versturen waar niet op geacteerd wordt is zonde van de resources en voor niemand prettig. Om die reden ligt bij ons de focus op het optimaliseren van het conversiepercentage. Het doel is dat alle verzonden verzoeken betaald worden (in het geval van een betaalverzoek). In de praktijk is 100% conversie niet realistisch, maar wel het doel.

Hoe zorgen we voor een zo hoog mogelijke conversie?

Emails altijd goed weergegeven


Ongeacht het apparaat dat je gebruikt; Iphone, Android, Windows computer etc. En ongeacht welke mailserver; Outlook, Gmail etc. We garanderen dat alle e-mails die wij versturen er strak en professioneel uitzien. Wij gebruiken hier speciale tooling voor die meer dan 70 combinaties van apparaten en mailservers test, zodat de eindgebruiker een prettige ervaring heeft. Ook zorgen we ervoor dat de mails niet in een SPAM-filter belanden.

Vertrouwen is conversie


Al onze klanten hebben gepersonaliseerde mailtemplates en transactiepagina’s. Het logo en huisstijl van onze klanten staat altijd prominent voorop. Eindgebruikers zullen nergens Bluem zien. Dat is een bewuste keuze, want dit kan voor verwarring zorgen, zeker in betaalprocessen. Klanten herkennen jouw merk en huisstijl. Dat lijdt tot vertrouwen en vertrouwen zorgt voor conversie.

Herinneren


Voor onze klanten geldt dat zij zelf de controle hebben over het herinneringsproces. Het aantal herinneringen alsmede het moment van herinneren is volledig zelf in te stellen. Wij laten deze settings over aan de klant, omdat zij hun eigen klanten en markt het best kennen.

 

Meer informatie? Neem contact op