Het (zakelijke) digitaal incassomachtigen is de goedkoopste betaalmethode voor periodieke facturen. Zekerheid dat klanten het geld op tijd binnen is? De emandate is de oplossing. Zeker de B2B machtiging, want daar zit geen storneerrecht op. De digitale variant is direct ingeschreven bij de bank van de partij die de machtiging goedkeurt. In tegenstelling tot de papieren versie, die handmatig ingeschreven moet worden, dat vaak tijdrovend is.
Wij helpen elke dag partijen van klein tot groot met vinden van een passende oplossing op het gebied van digitaal incassomachtigingen. Geen minimum afname of IT integratie vereist!
Steeds meer kleinere bedrijven kiezen voor de emandate (digitaal). Zij zijn het papieren gedoe zat en willen mee met de tijd door ook het machtigingsproces te digitaliseren. Ook heeft het toegevoegde waarde voor de entiteit (particulier of bedrijf) die de incassomachtiging afgeeft. Deze hoeft niet meer de ouderwetse machtiging uit te printen, te tekenen, te scannen en terug te mailen (en bij een zakelijke machtiging deze zelf in te schrijven bij de huisbank), maar kan de machtiging simpelweg accorderen met één druk op de knop, en jij kan direct incasseren.
Bij een lager volume, dat wil zeggen: een hoeveelheid incassomachtiging verzoeken per maand die handmatig op te stellen en te verwerken zijn, raden wij altijd ons Dashboard aan, waar men handmatig via een eenvoudig webformulier machtigingsverzoeken kan aanmaken en versturen. Of in één keer een (groot) CSV-bestand uploaden, zodat er in bulk verzonden kan worden.
Digitaal incassomachtigen via API
Bij grotere volumes is de API wenselijk. Via de REST API worden (grote hoeveelheden) digitale machtigingen direct in het systeem verwerkt en zijn er geen handmatige acties vereist.
Meer informatie? Neem contact op