De vernieuwde User Interface voor de transactiepagina’s is in gebruik genomen. Dit betekent voor eindgebruikers nog meer gebruiksgemak, duidelijkheid en merkbelevenis (vooral mobiel is die sterk verbeterd). Mobiel tonen we nu eerst 2 seconden de transactiepagina achtergrond afbeelding met enkel het logo van jouw organisatie waarna automatisch (zonder klik) de “kies uw bank” pagina volgt. De klant klikt hier dus niet voor. Ons unieke 1-touch principe blijft dus van toepassing: met 1-klik bij je bank. Met het vernieuwde design sluiten we aan bij de laatste internet ontwerp trends. De transactiepagina’s zien er daardoor fris en modern uit. Tenslotte is het nieuwe ontwerp met smart pictures en transparantie nog lastiger te kopiëren. Dit biedt extra preventie tegen ‘man-in-the-middle’ fraude.
Verbeterpunten waar we aan gewerkt hebben
- Modernisering transactie checkout Desktop
- Modernisering transactie checkout Mobiel
- Merkbelevenis versterking checkout Mobiel
- Betere leesbaarheid checkout voor slechtziend
- Betere toegankelijkheid checkout (eenvoud/duidelijkheid), gericht op conversie
- Updates in Dashboard
Meer informatie? Neem contact op