Digitaal machtigen voor incasso Impuls Zeeland
Impuls Zeeland is de helpende hand voor innovatieve ondernemers. Het financieringsfonds helpt bedrijven met Corona leningen en duurzame investeringen. Hierbij maakt het gebruik van Bluem’s IBAN-Naam check om fraude te voorkomen en automatische incasso o.b.v. digitale machtigingen. Dit bespaart partijen van het gedoe met papieren B2B machtigingen (en de registratie hiervan bij de bank).
Wanneer een rechtsgeldige machtiging verkregen wordt, in plaats van een periodieke betaling, is jouw organisatie er zeker van dat zij geld ontvangt. De klant hoeft niet meer handmatig geld over te maken. Meer grip op de cashflow dus.
Met digitaal incassomachtigen ontvangt u online geldige incassomachtigingen van uw klanten. Uw klant geeft in zijn eigen bankomgeving akkoord voor uw machtiging die u vooraf heeft klaargezet. U heeft vervolgens de zekerheid dat het IBAN nummer correct is en dat u mag afschrijven.
Maar hoe zorgt je ervoor dat klanten een machtiging afgeven? Ons advies is om bestaande machtigingen met rust te laten en incassomachtigen in te zetten voor nieuwe machtigingen. Dus voor nieuwe klanten of voor incassoklanten waarvan het rekeningnummer wijzigt. Met Emandates stuur je simpel een machtigingsverzoek. De klant bevestigt de machtiging met 1-klik in de eigen bankomgeving en jij ontvangt real-time de digitale machtiging. Efficiënt, snel en eenvoudig. In het je dashboard vind je elke digitale machtiging terug. Dit biedt inzicht.
Ook wordt het machtigingsverzoek naar smaak, doelgroep en huisstijl van de incassant vormgeven. Stuur het machtigingsverzoek in het Engels of Nederlands, spreek aan met u of met je, kies voor weinig tekst of uitgebreide uitleg, afbeeldingen of niet. Uiteraard zorgen wij ervoor dat het ontwerp conversieverhogend en 100% responsive is. Je kunt voor elke klantgroep een eigen machtigingsflow instellen met eventueel automatische machtigingsherinneringen.
Meer informatie? Neem contact op