We zijn eraan gewend geraakt om altijd en overal alles binnen handbereik te hebben en op afstand te kunnen regelen.
Zakendoen op afstand.
Dit geldt ook voor onze financiën, zo kunnen we binnen enkele seconden niet alleen geld naar onszelf overmaken maar ook naar anderen. Voor bedrijven zien we helaas dat dit nog niet zo snel gaat: zakelijke betalingen verlopen vaak traag en zijn ook nog eens duur. Een probleem dat ervoor zorgt dat sommige bedrijven niet goed kunnen concurreren en/of marge verliezen.
Van bedrijven wordt verwacht dat zij klanten de mogelijkheid bieden om betalingen, machtigingen en/of identificatieverzoeken 24/7 kunnen uitvoeren en ontvangen. Zo word zakendoen op afstand steeds eenvoudiger.Die verwachting wordt enkel waargemaakt wanneer partijen een naadloze klantervaring kunnen bieden. Het digitale gemak van vandaag de dag in zowel ons persoonlijke als professionele leven, maakt de verwachting van een soepele afhandeling bij klanten des te groter. Wanneer niet aan deze verwachtingen wordt voldaan, daalt de klanttevredenheid.
Een samenwerking met een gespecialiseerde partij zoals Bluem is een belangrijk en aanzienlijk voordeel.
Terwijl er wordt bespaard op kosten en tijd, wordt de online service van deze bedrijven verbeterd.
Bied klanten een prettige en eenvoudige betaalervaring, zodat niet alleen de conversiepercentages, maar ook de snelheid waarmee betalingen, machtigingen of identificatieverzoeken worden voldaan, stijgt, alsmede de klanttevredenheid. Weinig mensen vinden het prettig om te betalen, maar op een langdradig of onprettig (niet online) betalingsproces zit niemand te wachten.
Meer informatie? Neem contact op