iDIN 10 miljoen keer in 2022
Afgelopen maand is de 10 miljoenste succesvolle iDIN transactie van dit kalanderjaar gedaan, terwijl er in heel 2021 9,9 miljoen succesvolle transacties waren. iDIN-Identificeren blijkt snel te blijven groeien. In augustus 2022 zijn er bijna 100% meer transacties gedaan dan in dezelfde maand een jaar geleden. iDIN is 10 miljoen keer gebruikt in 2022.
Het identificeren wordt wordt ingezet in alle branches. Vaak als identificatiemethode bij het digitaal onboarden van klanten, bijvoorbeeld als vervanging van het kopie paspoort, maar iDINLogin groeit relatief gezien het hardst. Partijen kiezen er vaak voor om iDIN-inloggen naast het traditionele username/password aan te bieden aan klanten. iDIN biedt uiteraard meer veiligheid dan username/password, omdat de dienst via de bankomgeving gaat.
Ook het aantal bedrijven die online identificeren aanbieden aan hun klanten blijft stijgen. Eindgebruikers verwachten gebruiksgemak, maar tegelijkertijd ook een hoge mate van zekerheid. Bedrijven willen een hoge conversie tegen lage kosten. iDIN bevredigd deze behoefte voor alle partijen.
Wij bieden identificeren aan via API. Te koppelen aan elke website, klantportaal of welke frontend dan ook. Voor partijen die lagere volumes aan identificaties doen en waarbij dit niet realtime hoeft te gebeuren bieden wij een Dashboard aan. Zo kan men genieten van digitale identificatiemiddelen, zonder daarvoor IT capaciteit in te hoeven zetten.
https://bluem.nl/identificeren/
Meer informatie? Neem contact op en vraag naar de demo