iDEAL betalingen via Moneyou

Geplaatst op Moneyou iDEAL betalen

NL heeft er weer een nieuwe aanbieder van betaalrekeningen bij. Moneyou (dochter van ABN Amro) heeft recent een betaalrekening geïntroduceerd, die alleen via een app te beheren is. Sinds een week is het mogelijk om met iDEAL te betalen. En uiteraard is Moneyou direct als bank door Bluem toegevoegd aan de betaalpagina. Viamijnbank biedt hiermee maximale iDEAL dekking voor merchants. In totaal ondersteunen nu 11 Nederlandse banken iDEAL: ABN Amro, ASN Bank, bunq, ING, Knab, Moneyou, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

Mobile only gericht op vooral Generatie Z

Moneyou is een ‘mobile only’ concept. Het richt zich primair op Generatie Z. Ons viamijnbank betaalplatform is uiteraard gebouwd vanuit een ‘mobile first’ principe, zodat we ook ondersteuning bieden aan PC en laptop gebruikers. Het is evident dat het aandeel mobiele betalingen fors toeneemt en nu al de helft van de betalingen representeert. Dit neemt verder toe. Mobiel betaalgemak is een kritische succesfactor en niet alleen voor Generatie Z. In alle generaties groeit mobiel betalen als kool, maar de Millennials en Generatie Z zijn de trekkers. Wij als payment provider streven naar de beste mobiele betaalbelevenis mogelijk ongeacht platform. Hiervoor testen wij ons systeem continu voor vele devices, schermgrootte en systemen. Dit kan gelukkig efficient dankzij onze geautomatiseerde teststraat voor browsers. De snelle toevoeging van Moneyou ondersteept ons commitment om de beste betaalpagina in de payment markt voor merchants te bieden. Ervaar zelf het betaalgemak van het viamijnbank platform. Wij verzorgen graag een live demonstratie of sturen u een echt betaalverzoek in uw huisstijl.

Kenmerken van Generatie Z kids

Generatie Z wordt vaak aangeduid als de groep geboren tussen 1990 en 2000 geboren. Het is een groep van ca. 4 miljoen Nederlanders. Bijna 17 procent van de bevolking. Het zijn geboren digitalen. Daarbij attent, loyaal, mededogend, open van geest en vastbesloten. Ook zijn ze vaak overtuigd van hun eigen kunnen. Zie de gezaghebbende Amerikaanse studie 'Generation Z Goes to College' (2014). Ze swipeten Engelse woorden op de kleuterschool waar papa en mamma nog letters van klei boetseerden. Via emoticons, snapchat en pinterest communiceren ze met de halve planeet. Twitter is ouderwets. En ja, ze delen van alles en vooral met de mobiel. Dankzij Uber en CouchSurfing gaan we de wereld rond. Ze zijn van on-demand, kijken meer smartphone dan televisie, zodra het online beschikbaar is. Wij geloven in aanstekelijke digitale magie. Denk aan Pokemon Go. Hypes hebben wel een korte levensduur.

Meer weten, neem contact op