Geplaatst op

De Impact van Digitalisering op Bedrijven

Digitalisering is een van de drijvende krachten achter groei, efficiëntie en innovatie. Uit recent onderzoek van het CBS blijkt dat bijna 91 procent van de Nederlandse bedrijven de afgelopen jaren digitaliseringsinitiatieven heeft ondernomen. De belangrijkste motivatie hierbij is de verwachte productiviteits- en efficiëntiewinst. Echter, digitalisering is niet zonder uitdagingen. Veel bedrijven lopen tegen obstakels aan, … “De Impact van Digitalisering op Bedrijven” verder lezen

Geplaatst op

Waar moet je op letten bij een digitale handtekening?

Digitale handtekeningen maken het eenvoudig en veilig om documenten op afstand te ondertekenen, en besparen tijd, kosten, en papier. Maar met zoveel oplossingen op de markt is het belangrijk om te weten waar je op moet letten bij het kiezen van de juiste digitale handtekening oplossing. In dit artikel bespreken we de belangrijkste aandachtspunten bij … “Waar moet je op letten bij een digitale handtekening?” verder lezen

Geplaatst op

De Verschillende Betaalvoorkeuren van Consumenten en de Rol van iDEAL

Consumenten verschillen sterk in hun voorkeuren. Voor de een is gemak het allerbelangrijkst; de ander zoekt boven alles een veilige betaalervaring. Maar hoe kunnen betaalmethoden inspelen op deze uiteenlopende wensen? Het onderzoek van Thuiswinkel.org, Currence en De Betaalvereniging Nederland geeft waardevol inzicht door consumenten in te delen in vijf segmenten op basis van hun betaalvoorkeuren. … “De Verschillende Betaalvoorkeuren van Consumenten en de Rol van iDEAL” verder lezen

Geplaatst op

4 Veelvoorkomende Valkuilen bij het Onboarden van Klanten

Wanneer het onboarding-proces te wensen overlaat, kan dit leiden tot een reeks problemen die zowel de klanttevredenheid als de operationele efficiëntie beïnvloeden. Een niet-geoptimaliseerde onboarding zorgt vaak voor verwarring en frustratie bij klanten, waardoor de kans op klantverlies toeneemt. Dit zijn enkele veelvoorkomende problemen die hierdoor kunnen ontstaan: Compliance-overtredingen Een gebrekkig KYC-proces kan ertoe leiden … “4 Veelvoorkomende Valkuilen bij het Onboarden van Klanten” verder lezen

Geplaatst op

Digitaal Incassomachtigen: Alle Voordelen op een Rij

Digitaal incassomachtigen wint aan populariteit in zowel de consumentenmarkt als het bedrijfsleven. Steeds meer organisaties kiezen ervoor om digitale incassomachtigingen te implementeren als oplossing voor het innen van periodieke betalingen. Hieronder beschrijven we de belangrijkste voordelen van digitaal incassomachtigen en waarom het een waardevolle toevoeging kan zijn voor bedrijven, met een speciaal oog op de … “Digitaal Incassomachtigen: Alle Voordelen op een Rij” verder lezen

Geplaatst op

Bluem Koppeling in NieuwbouwOffice: Vereenvoudigd Betaal- en Machtigingsbeheer

Met NieuwbouwOffice (NBO) biedt Xitres een unieke oplossing om al je nieuwbouwprojecten te beheren in één overzichtelijk en makkelijk te gebruiken CRM-systeem, en het hele verhuur- en verkoopproces te digitaliseren en automatiseren. Met de Bluem koppeling in NieuwbouwOffice is het mogelijk om eenvoudig betaal- en machtigingsverzoeken te versturen naar nieuwe huurders. Deze functionaliteit vereenvoudigt het … “Bluem Koppeling in NieuwbouwOffice: Vereenvoudigd Betaal- en Machtigingsbeheer” verder lezen

Geplaatst op

Wat is Customer Due Diligence?

Compliance wordt steeds belangrijker. Customer Due Diligence (CDD) is een essentieel proces geworden voor organisaties die willen voldoen aan wettelijke verplichtingen en hun risico’s op fraude, witwassen en andere criminele activiteiten willen minimaliseren. Wat houdt CDD precies in? Customer Due Diligence, ook wel bekend als cliëntenonderzoek, is het proces waarbij een bedrijf informatie verzamelt over … “Wat is Customer Due Diligence?” verder lezen

Geplaatst op

4 Onmisbare Tools voor Elke Moderne HR-afdeling

De rol van HR blijft zich ontwikkelen, en moderne afdelingen moeten meer doen dan alleen administratie bijhouden. Slimme technologie en tools kunnen HR-professionals helpen tijd te besparen, de werknemerservaring te verbeteren en hun processen te optimaliseren. Bluem biedt diverse oplossingen die speciaal zijn ontworpen om HR-afdelingen te ondersteunen in deze digitale tijd. Hier zijn vier … “4 Onmisbare Tools voor Elke Moderne HR-afdeling” verder lezen

Geplaatst op

Betaalmethoden in 2024: iDEAL als Voorkeursoptie en Machtigen Groeiende

Online aankopen in Nederland groeit snel, en dat is duidelijk terug te zien in de cijfers van de Thuiswinkel Markt Monitor HY1 2024. Consumenten hebben meer opties dan ooit tevoren om hun aankopen te betalen, maar één methode springt er in Nederland echt uit: iDEAL. Daarnaast zijn machtigen groeiende onder de online aankopen. iDEAL: De … “Betaalmethoden in 2024: iDEAL als Voorkeursoptie en Machtigen Groeiende” verder lezen

Geplaatst op

Drie hulpmiddelen die online fraude voorkomen

Cybercriminaliteit, zoals verschillende vormen van fraude, neemt snel toe. Een recent incident onderstreept hoe groot de risico’s zijn: Bol.com werd slachtoffer van CEO-fraude, waarbij 750.000 euro werd buitgemaakt. Fraude, waarbij criminelen op slinkse wijze proberen geld of gevoelige informatie te verkrijgen, vormt een groeiende bedreiging voor bedrijven. Gelukkig zijn er manieren om deze aanvallen te … “Drie hulpmiddelen die online fraude voorkomen” verder lezen