Branding van de mail

Herkenning van uw huisstijl geeft vertrouwen.

Vertrouwen is de norm in alles wat we doen. Dit betekent dat direct duidelijk moet zijn dat de mail van uw organisatie afkomstig is. De klant ontvangt altijd een email (of SMS) die is opgemaakt in uw huisstijl. De email is standaard ‘responsive’. D.w.z. hij is goed leesbaar op ieder scherm, of het nu een computer of smartphone is. De email is voorzien van alle relevante informatie die we vooraf met u afstemmen, zoals bedrag, omschrijving, referentie, enz.

Toch liever zelf mailen? Of direct vanuit de site?

Wij leveren u dan realtime de transactielink.

U ontvangt van ons een transactielink en plaatst deze in een email, SMS, whatsapp, op de eigen website of als QR code op de factuur. In dit model behoudt u volledig controle over de communicatie met klanten. De transactiepagina en berichtverkeer met de bank regelen wij voor u.

Transactiepagina die uw merkbeleving versterkt

Mobiele betalingen. Wij zorgen er voor dat uw betalingen de hoogste conversie draaien.

Door op de betaallink te klikken komt de klant op ons betaalscherm. Op deze pagina worden uw transactiegegevens duidelijk getoond. Dit scherm moet ook aansluiten op uw merk en is ‘responsive’ gemaakt. Daardoor is het eenvoudig om mobiel te betalen of te machtigen. Dit resulteert in meer transacties en een hoge klant-tevredenheid.

Realtime inzage

Wat is er verzonden, wat is er betaald: online statistieken.

Gebruik bijvoorbeeld de online dashboard om specifieke transacties op te zoeken of de betaalstatus van een facturatierun te exporteren. Analyseer voor een bepaalde periode wat de conversie is of welke betaal- en machtigingsverzoeken openstaan.

Viamijnbank API – snel beginnen in 3 stappen

Plug & play starten.

De facturatie- en betaalstraat met een paar regels code op orde. Regel het met de krachtige viamijnbank API.


1. Account openen
2. API en proces inrichten
3. In gebruik nemen
Periodiek optimaliseren

Kant-en-klare koppelingen

U wilt online betalen en machtigen zo makkelijk mogelijk maken voor klanten. Dus doen wij hetzelfde voor u dankzij onze kant-en-klare modules met softwareleveranciers. Wij hebben integraties met diverse systemen. Welk systeem gebruikt uw organisatie?

Veiligheid gewaarborgd

Op bankniveau. Alles is gericht op veiligheid, betrouwbaarheid en snelheid.

Ons platform integreert al meer dan 10 jaar met bancaire systemen. Wij (en de banken) leggen onszelf hoge veiligheidseisen op. Vertrouwen is de norm in alles wat we doen. Van data tot medewerkers. Vele organisaties vertrouwen Bluem hun gevoelige gegevens toe. Vandaar dat wij garanderen dat alle gegevens op Europese servers in streng beveiligde ruimtes staan die ISAE3000, ISAE3402, PCI DSS en ISO 27001 zijn gecertificeerd. Dit biedt uw organisatie dataprotectie en 24/7 beschikbaarheid.

Backbone
connected
Gebruik van 2 A-klasse
data centers
Automatische
data backup
Meerdere 10 GBits
verbindingen
Dag en nacht bewaakt;
zwaar beveiligd
ISAE 3000 type II
normering e.a.
Service levels
gegarandeerd
100% duurzame
energie

Nog meer redenen om Bluem te gebruiken

Zet uw klant, merk, bronsysteem en data centraal!

Voor alle platformen

Wij zorgen ervoor dat uw transactieverzoeken goed weergegeven worden ongeacht device. Onze betaalschermen werken altijd, zodat u de hoogste conversie draait.

Boekhouding en slimme berichtgeving

Behoefte aan altijd en overal overzicht? Bekijk de online dashboard. Behoefte aan specifieke alerts? Wij stellen het in.

Bluem API

Het is gemakkelijk voor developers om met Bluem’s data te werken via onze API. Aansluiten is eenvoudig. Het vereist geen ingewikkelde technieken. Neem vandaag nog contact met ons op!

Service zonder kosten

Service is onderdeel van onze dienst. Wij helpen u snel verder met uw vraag.