Persbericht Apprendo Horeca – Bluem payment services

Geplaatst op

Apprendo Horeca & incassomachtigen

In control met Apprendo Horeca: De alles-in-1 app voor de horeca. De app helpt horecabedrijven bij het inwerken, trainen, informeren en inspireren van medewerkers. Via de App kan de horecaondernemer instructievideo’s uploaden, checklisten en handboeken beschikbaar stellen en toegang geven tot online workshops van de beste horecaprofessionals, zodat werknemers eenvoudig de kneepjes van het vak leren. In no time van rookie naar pro! Resultaat: betrokken personeel, tevreden gasten, meer omzet en minder kosten. 

Natuurlijk digitaal machtigen

Uiteraard kiest Apprendo zelf ook voor een digitale aanpak. Via emandates machtigen horecabedrijven direct voor incasso bij onboarden. Gewoon eenvoudig met 1-klik online via hun vertrouwde bankomgeving. Geen gedoe met papieren machtigingen. Apprendo gebruikt in de eerste fase Bluem’s cloud Dashboard voor machtigen. Later wordt het geïntegreerd met de website. Er zijn ca. 80.000 horecabedrijven in Nederland. Met een lage financiële instap hoopt innovator Apprendo een groot deel van deze markt te bereiken met haar unieke concept. Dit vereist wel dat Apprendo zelf haar zaakjes op orde heeft; ook m.b.t. de incassering van de maandelijkse fee. Dit moet efficiënt ingericht zijn. Vandaar de keuze voor automatische incasso gebaseerd op digitale machtigingen via Mandaat Service Provider Bluem. De incasso doet Apprendo zelf via haar huisbank. Geld gaat rechtstreeks van klant naar de Apprendo bankrekening (niet via een derdengeldenrekening). “Een ander belangrijk voordeel van Bluem is volgens Marnix Grift, directeur Apprendo, dat in hun proces men alleen jouw merk ziet. Van e-mail t/m de checkout. Alles is in onze Apprendo huisstijl. Zo kan er geen verwarring ontstaan over de machtiging of herkomst van de mail. Duidelijkheid verhoogt het vertrouwen en boost de conversie. Deze filosofie past bij onze strategie”.