Imago van uw organisatie

Het imago van een organisatie is zeer belangrijk, dat is bekend. Maar hoe zorgt u voor een beter imago? Imago gaat grotendeels over wat voor een ervaringen klanten met uw bedrijf hebben. Eén van de belangrijkste processen voor de klant is het betaalproces. Geld uitgeven vindt niemand leuk, maar wij kunnen het proces wel aangenamer maken, zowel voor de klant, als voor uw organisatie. Win-win.

Het betaalproces is één flow, van betaalmail, naar betaalpagina, naar bankomgeving en terug naar de acceptpagina. Gedurende dit proces heeft de klant continu een goed beeld van waar zijn/haar betaling naartoe gaat; uw organisatie. Bluem zorgt ervoor dat er geen verwarring onstaat door onduidelijke betaalpagina’s, of onoverzichtelijke mails etc, want dit gaat ten kosten van de betaalconversie.

Met Bluem realiseert u niet alleen hogere conversie en meer klantbinding, maar ook een snellere conversie. Hoe beter het betaalverzoek, hoe sneller u uw geld ontvangt.

Een beter imago en een snellere cashflow? Neem contact op.