Maak betalen en zakendoen simpel: een inspirerend verhaal

Bluem presenteert een nieuwe koers. Een nieuw logo, een nieuwe website, maar vooral een nieuwe visie op de kern van ons werk: we maken betalen en zakendoen simpel. Of het nu een factuur, herinnering of incasso-opvolger betreft dat maakt niet uit. En hoe men betaalt al evenmin. Het proces moet de klant een goed gevoel geven. Verrassen. Enthousiasmeren.

Online factureren, betalen, machtigen en identificeren
Het kan en moet eenvoudig en vertrouwd zijn. Een debiteurenproces dat waarde toevoegt en de klant een goed gevoel geeft. Dit is wat ons drijft in onze dienstverlening. Bluem heeft het afgelopen jaar een transformatie doorgemaakt. Van finbox gateway naar een open en online processor voor moderne factuur-, betaal-, machtigings- en identificatieservices.

Technologie en waardecreatie
Bluem heeft veel geïnvesteerd in slimme technologie. Daardoor kunnen we snel, efficiënt en met persoonlijke aandacht werken. Een aanpak die zowel onze klanten als hun eindklanten erg waarderen. Rieko Kester: “Wat je wilt als bedrijf, is dat de overheersende emotie na het betalen van de nota er één van positieve verrassing is. Dat de eindklant niet over de nota praat, maar over hoe snel en eenvoudig het betalen was. Op die manier voeg je in de beleving van de klant zelfs waarde toe. Met dezelfde blik kijken we naar incassomachtigen en identificatieprocessen. Ook hier is ons motto: verras de klant; maak het zo eenvoudig mogelijk.”